Horticom.ee e-poes saab tasuda järgnevate pankade pangalinkide kaudu:
SWEDBANK, SEB, LHV, LUMINOR, COOP, POCOPAY või krediitkaardi vahendusel.
Makse tegemine toimub väljaspool Horticom.ee e-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turavlises keskkonnas. Horticom.ee e-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
Pangalingid
Kõige kiirem, lihtsam ja turvalisem on tasuda e-poes pangalingi kaudu. Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Klient peale e-poes tellimuse vormistamist Kliendi poolt valitud internetipanka. Kliendile kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas summa, mis tasumisele kuulub. Kinnitage makse ning vajutage seejärel nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
Pangalingi või krediitkaardiga makstes on Kliendi andmed turvaliselt kaitstud, sest andmeside e-poe ja pankade vahel on krüpteeritud ning sellele infole puudub ligipääs ka Horticom.ee e-poel.
Krediitkaart
Horticom.ee aktsepteerib Visa (Verified by Visa) ja Mastercardi (Securecode) krediitkaarte. Krediitkaardiga maksmine toimub E-Commerce Payment Gateway kaudu ning makse sooritamiseks on Kliendil vaja sisestada vaid pangakaardi andmed.
Kaupade eest tasumine.
Peale tellimuse vormistamist suunatakse Klient automaatselt E-Commerce Payment Gateway makselehele. Kliendi täielik kaardiinfo jääb E-Commerce süsteemi ja Horticom.ee’le seda ei edastata. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL -infoturbeprotokolli, MasterCard SecureCode ja Verified by Visa.
- Sisestage oma nimi, krediitkaardi number, kehtimise aeg ja CVV (Card Verification Value).
- Tehingu tegemise ajal kuvatakse Kliendile rahvusvahelise internetiostude turbesüsteemi kaudu isiklik tervitussõnum ning peate sooritamiseks sisestama oma salasõna. Iga ostu sooritamisel peab Klient kontrollima, kas tema isiklik tervitussõnum on sama, mille Klient sisestas. Kui tervitussõnum on vale, ärge sisestage salasõna!
- E-Commerce Payment Gateway liides autoriseerib tehingu pangas vastava rahvusvahelise kaardiorganisatsiooni (Visa või MasterCard) kaudu.
- Kliendile kuvatakse vastus makse õnnestumise või ebaõnnestumise kohta. Pärast seda kui Klient on makse kinnitanud, saab Horticom.ee teate makse toimumise kohta. Õnnestumise korral broneeritakse vastav summa koheselt Kliendi krediitkaardilt ning Kliendi tellimus jõuab Horticom.ee süsteemi ja seda hakatakse komplekteerima.
- Pärast makse sooritamist suunatakse Klient tagasi Horticom.ee e-poodi, kuhu kuvatakse info makse kinnituse kohta.