MÜÜGITINGIMUSED

  1. Üldtingimused
    1. Müügitingimused kehtivad Horticom.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja Horticom OÜ (edaspidi Horticom.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
      2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Horticom.ee e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
      3. Horticom.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Horticom.ee veebilehel.
  2. Müügilepingu jõustumine
    1. Horticom.ee Kliendiks registreerides või tavakülastajana e-poes tellimust vormistades on Kliendil kohustus tutvuda müügitingimustega ning nõustuda selles sisalduva infoga.
    2. Horticom.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Horticom.ee arvelduskontole.
  3. Kauba- ja hinnainfo
    1. Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.
    2. Kõik Horticom.ee e-poes olevad hinnad on eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu 22%.
    3. Tellitava kauba hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile.
      1. Dpd pakiautomaat – 2,05 €
      2. SmartPosti pakiautomaat – 2,1 €
      3. Omniva pakiautomaat – 2,6€
      4. Itella kuller – 4,7 €
    4. Horticom.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  4. Sooduskood
    1. Kampaaniate korral jagab Horticom.ee sooduskoode, mis annavad Kliendi ostukorvile lisaallahindluse või lisavad tellimusele juurde tasuta lisatoote või kingituse.
    2. Sooduskoodi rakendamiseks tuleb ostukorvi väljale „Mul on sooduskupong“ sisestada unikaalne kood ning vajutada nupule “Kasuta kupongi”.
  5. Ostuprotsess
    1. Toodete tellimiseks vali sobiv toode ja vajuge nupule “Lisa korvi”. Ostukorvi (paremal üleval nurgas) sisu on nähtav, kui vajutad hiirega ostukorvi tähistava ikooni peale.
    2. Kui tooted on valitud, sisene Ostukorvi lehele, vajutades paremal üleval asuvat Ostukorvi ikooni. Ostukorvi lehel on näha kõik Sinu poolt valitud tooted. Lehel saad muuta toodete koguseid ja vajadusel tooteid ostukorvist eemaldada.
    3. Kui kaubad ja kogused on valitud, sisene tellimuse vormistamise lehele, vajutades nuppu „Vormista ost“.
    4. Ostu vormistades täida ära vajalikud infoväljad ning vali sobiv tarne- ja makseviis.
    5. Vajutades „Vormista ost“ viiakse Sind panga lehele, kus saad tellimuse eest tasuda. Pärast tasumist vajuta kindlasti „Tagasi kaupmehe juurde“.
    6. NB! Juhul, kui Sinu tellimuse eest tasumine mingitel põhjustel katkeb, suunatakse Sind tagasi eeltäidetud ostukorvi.
    7. Kauba ostu-müügileping loetakse sõlmituks peale tasumisele kuuluva summa laekumist Horticom.ee arvelduskontole. Tellimuse kinnituse saadame pärast makse sooritamist Kliendi e-posti aadressile.
  6. Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine
    1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
    2. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis.
    3. Täitke Kliendiks registreerimise või tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
    4. Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: SWEDBANK, SEB, LHV, LUMINOR, COOP, POCOPAY või krediitkaardiga. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks.
    5. Makse tegemine  toimub väljaspool Horticom.ee e-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turavlises keskkonnas. Horticom.ee e-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
    6. Tasudes pangalingi vahendusel vajutage peale makse sooritamist kindlasti “tagasi kaupmehe juurde” nupule, misjärel kuvatakse Horticom.ee ostukeskkonnas makse õnnestumist kinnitav teade.
    7. Kliendil on võimalik valida 4 erineva tarneviisi vahel: Dpd pakiautomaat, SmartPosti pakiautomaat, Omniva pakiautomaat või Kuller.
    8. Tellimuse kokkuvõte edastatakse Kliendi e-mailile pärast tellimuse eest tasumist.
    9. Tellimus võetakse täitmisele peale seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse maksumusest.
    10. E-poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 9.00−17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15.00, vormistatakse tellimus järgneval tööpäeval.
  7. Kohaletoimetamine
    1. Tellimused edastatakse Klientidele Eesti piires.
    2. Peale tasumisele kuuluva summa laekumisest Horticom.ee arvelduskontole komplekteerib Horticom.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks lepingulisele logistikapartnerile.
    3. Horticom.ee veebilehel näidatud kohale toimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
    4. Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama Horticom.ee kliendituge koheselt enne kauba kohaletoomist.
    5. Kui Klient on eksinud sihtkoha aadressi või pakiautomaadi valikul ning soovib suunata paki uuele aadressilev või pakiautomaati, on tegu ümbersuunatud tarnega ning see on tasuline. Tasu suurus on samaväärne Horticom.ee transpordiviiside hindadele. Klient tasub lisanduva transporditasu paki kättesaamisel.
    6. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Horticom.ee ei vastuta tellimuse kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
    7. Horticom.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Horticom.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
    8. Transpordi käigus vigastada saanud saadetised, kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustatud, asendatakse Horticom.ee poolt pärast kahjustuse tuvastamist ja kinnitamist. Kui kahjustatud kaupa ei ole võimalik asendada hüvitab Horticom.ee kauba maksumuse Kliendile.
  8. Tarneaeg
    1. Kui Klient esitab tellimuse tööpäeval enne 15.00, siis kaup jõuab temani sõltumata valitud tarnevalikust järgmise tööpäeva jooksul va. puhkepäevad ja riiklikud pühad. Pärast 15.00 esitatud tellimus jõuab Kliendini ülejärgmisel tööpäeval va. puhkepäevad ja riiklikud pühad. Reedel pärast 15.00 esitatud tellimus jõuab Kliendini teisipäeval.
    2. Täpne tarneaeg (päev) on ära märgitud tellimuse vormistamise lehel ning kinnituse dokumendis, mis laekub Kliendi e-mailile pärast tellimuse eest tasumist, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul.
    3. Iga tööpäeva lõpus edastab Horticom.ee komplekteeritud tellimused tarnepartnerile kohale toimetamiseks.
    4. Palume Kliendil tellimuse saabumise päeval hoida telefon enda läheduses ja sisselülitatuna. Täpsustused:
      • SmartPosti pakid saabuvad lähtuvalt SmartPosti pakkide liikumise graafikule
      • Omniva pakid saabuvad lähtuvalt Omniva pakkide liikumise graafikule
      • Dpd pakid saabuvad lähtuvalt Dpd pakkide liikumise graafikule
      • Kampaaniate ajal võib tarneaeg pikeneda mõne tööpäeva võrra.
    5. Tellimuse üleandmisel transpordipartnerile edastab süsteem Kliendi e-mailile info, kuidas jälgida Tellimuse teekonda.
  9. Tagastamisõigus
    1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on Kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
    2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
    3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Toote pakend peab olema kahjustamata.
    4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Horticom.ee’l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    5. Kauba tagastamise transpordikulud ja protsess:
      1. Horticom.ee kannab tagastamise transpordikulud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Pärast Kliendi poolt E-avalduse saamist vaatab Horticom.ee avalduse läbi ning edastab Kliendi mobiilile tagastamiskoodi, mille abil saab toote tagastada läbi pakiautomaadi tasuta.
      2. Klient kannab tagastamise transpordikulud juhul, kui soovib toote tagastada või kui soovib toote ümber vahetada (nt. kummikud, kindad jms). Tagastamise aluseks on Taganemisavalduse edastamine Horticom.ee’le. Pärast avalduse saatmist võib Klient tooted tagastada kulleri vahendusel Horticom.ee aadressile või kasutada edastamiseks pakiautomaadi teenust (Smart Post: Jüri Konsumi automaat või Omniva: Jüri Konsumi automaat; Tel. 53 492 024).
    6. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise e-avaldus, mille vormi leiab siit: TAGANEMISAVALDUS
    7. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
    8. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul taganemisavalduse saamisest. Horticom.ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise transpordikulud.
    9.  Kogu tellimuse tagastamisel tagastatakse koos kaubakuluga ka transpordikulu. Tellimuse osalise tagastuse puhul hüvitatakse transpordikulu proportsionaalselt vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest.
    10. Horticom.ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
    11. Kui Klient on sõnaselgelt valinud Horticom.ee’s pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Horticom.ee Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
    12. Horticom.ee’l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind Horticom.ee’s on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna
    13. Tagastamisõigus ei kohaldu, kui Klient on juriidiline isik.
  10. Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
    1. Horticom.ee vastutab e-poes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse eest.
    2. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Horticom.ee kohustus.
    3. Probleemi ilmnemisel kohustub Klient teavitama Horticom.ee’d probleemist e-posti aadressil e-pood@horticom.ee või helistama telefonil 65 12 972 ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed tellimuse number ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud kirjalikult mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale probleemi avastamist. Probleemi täpsustamise ja võimaliku lahendamise osas võtab Horticom.ee Teiega ühendust kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul pärast teiepoolse pretensiooni laekumist e-mailile.
    4. Transpordi käigus vigastada saanud saadetised, kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustatud, asendatakse Horticom.ee poolt pärast kahjustuse tuvastamist ja kinnitamist. Kui kahjustatud kaupa ei ole võimalik asendada hüvitab Horticom.ee kauba maksumuse Kliendile.
    5. Horticom.ee ei vastuta:
      • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
      • Tulemuste eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase hoiustamise ja kasutamise tagajärjel
      • Puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile
    6. Nõuetele mittevastava või defektiga toote puhul on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode.
    7. Nõuetele mittevastava või defektiga kauba tagastamise transpordikulu tasub Horticom.ee. Tagastatud kauba eest kannab Horticom.ee raha tagasi 7 tööpäeva jooksul arvestades kauba tagasi jõudmise päevast Horticom.ee lattu.
      • NB! Kõigile Horticom.ee poolt müüdud kaupadele kehtib pretensioonide esitamine Võlaõigusseaduses ettenähtud korras.
    8. Nõuetele mittevastava või defektiga toote asendamise või puuduste kõrvaldamise järgselt hakkab Kliendile kehtima asja parandatud osa/vahetatud toote suhtes uus kaheaastane pretensiooni esitamise õigus.
  11. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole.
    1. Kui Klient ja Horticom.ee ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. E-poe Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
  12. Otseturundus ja isikuandmete töötlemine
    1. Horticom.ee kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
    2. Isikuandmete kasutamine Horticom.ee või koostööpartneriga seotud informatsiooni (uudised, reklaam jne…) edastamiseks toimub ainult siis, kui Klient on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel.
    3. Horticom.ee’l on õigus kasutada Kliendi e-maili aadressi, elu- või asukoha aadressi ja telefoninumbrit Horticom.ee või tema koostööpartneriga seotud reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile.
    4. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
    5. Horticom OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Horticom OÜ ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
    6. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Horticom.ee’l ligipääs.
    7. Horticom.ee juhindub oma töös järgnevatest privaatsus ja isikuandmete töötlemise tingimustest.
  13. Vääramatu jõud
    1. Horticom.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Horticom.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
  14. Muud tingimused
    1. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Horticom.ee’l on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.