Tagastamisõigus

  1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on Kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Toote pakend peab olema kahjustamata.
  4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Horticom.ee’l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  5. Kauba tagastamise transpordikulud ja protsess:
    1. Horticom.ee kannab tagastamise transpordikulud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Pärast Kliendi poolt E-avalduse saamist vaatab Horticom.ee avalduse läbi ning edastab Kliendi mobiilile tagastamiskoodi, mille abil saab toote tagastada läbi pakiautomaadi tasuta.
    2. Klient kannab tagastamise transpordikulud juhul, kui soovib toote tagastada või kui soovib toote ümber vahetada (nt. kummikud, kindad jms). Tagastamise aluseks on Taganemisavalduse edastamine Horticom.ee’le. Pärast avalduse saatmist võib Klient tooted tagastada kulleri vahendusel Horticom.ee aadressile või kasutada edastamiseks pakiautomaadi teenust (Smart Post: Jüri Konsumi automaat või Omniva: Jüri Konsumi automaat; Tel. 53 492 024).
  6. Kauba tagastamiseks tuleb täita kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: TAGANEMISAVALDUS
  7. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  8. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul taganemisavalduse saamisest. Horticom.ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise transpordikulud.
  9.  Kogu tellimuse tagastamisel tagastatakse koos kaubakuluga ka transpordikulu. Tellimuse osalise tagastuse puhul hüvitatakse transpordikulu proportsionaalselt vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest.
  10. Kui Klient on sõnaselgelt valinud Horticom.ee’s pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Horticom.ee Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  11. Horticom.ee’l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind Horticom.ee’s on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna
  12. Tagastamisõigus ei kohaldu, kui Klient on juriidiline isik.